środa, sierpnia 25, 2004

Badania organizowane przez University of Michigan American Customer Satisfaction Index (ACSI)

W tym roku index ASCI wynosi 72.5 na 100 punktów. Badano trzy kategorie:

  • national cross industry - 74.4
  • e-commerce (podróże on-line, sprzedaż, aukcje, zakłady) - 80.8
  • e-business (portale, wyszukiwarki i wiadomosci) - 72.5

E-business tak się rozkłada:

  1. Portale - 71 tj. Yahoo (78), MSN (75) oraz AOL (67)
  2. wyszukiwarki - 80 tj. Google (82), Ask Jeeves (71)
  3. wiadomości prasowe - 75 tj. MSNBC, ABCNew, CNN dają 74, razem inne - 75 )

Zwrócono uwagę na zacieranie się granic między w/w trzema składowymi e-business np. Yahoo rozszerza się na obszar wyszukiwarek, Google wprowadza elementy portala.

Brak komentarzy: